Temat webinaru:
Mateusz Rębisz
Prowadzący:
Sales Manager, Wygodne Zwroty
Data:
Godzina:
Czas trwania:
Zapisz się na newsletter i weź udział w webinarze
Specjalistka ds. logistyki zwrotnej, Wygodne Zwroty
Natalia Szewczyk
O webinarze:
Zwroty w e-commerce są nieuniknione, ale nie muszą być bolesne – ani dla klienta, ani dla właściciela sklepu. W trakcie tego webinaru dowiesz się, jak zorganizować proces obsługi zwrotów, aby ograniczyć ich liczbę, zmniejszyć koszty i poprawić doświadczenie zakupowe klientów.
Zobaczysz, jak dobrze skonstruowana polityka zwrotów i efektywne zarządzanie logistyką mogą przełożyć się na większą liczbę zamówień oraz lojalność klientów. Pokażemy Ci, jakich błędów unikać, jak wdrożyć przyjazny proces oraz jak działa to w praktyce – na przykładach konkretnych wdrożeń i danych z rynku.
Czego dowiesz się podczas webinaru:
Jakie są największe wyzwania w obszarze zwrotów i jak sobie z nimi poradzić.
Dlaczego warto zadbać o przejrzystą politykę zwrotów oraz w jaki sposób ją zbudować.
Jak uprościć obsługę zwrotów, aby zmniejszyć koszty i poprawić wyniki.
Jakie rozwiązania i funkcjonalności oferuje dobry system do zarządzania zwrotami.
Co działa w praktyce – przykłady wdrożeń i dane z rynku.
Webinar zaczyna się za:
Kto skorzysta na udziale w webinarze
Menedżerowie sprzedaży, właściciele i menedżerowie sklepów internetowych, szczególnie z branży fashion (odzież, obuwie, biżuteria etc.), sportowej i dziecięcej.
Osoby odpowiedzialne za zarządzanie magazynem
i logistyką w e-commerce, zainteresowane systemem do zarządzania zwrotami, usprawnieniem pracy
i obniżeniem kosztów
Marketerzy i pracownicy
e-commerce dbający o doświadczenie klienta.
W programie webinaru:
Każdy uczestnik otrzyma dodatkowo:
O prowadzących
Sales Manager w Wygodne Zwroty
Mateusz Rębisz
Specjalistka ds. logistyki zwrotnej
w Wygodne Zwroty
Natalia Szewczyk
Wieloletni praktyk sprzedaży. Od 2021 r. pracuje w firmie AlleKurier
Sp. z o.o. – wraz ze swoim zespołem jest odpowiedzialny za rozwój
i komercjalizację projektu Wygodne Zwroty (wśród klientów biznesowych znajdują się m.in. Decathlon, Venezia, Martes Sport, Wojas czy Tatuum – łącznie ponad 1500 sklepów i 2 mln zadowolonych konsumentów). Zwolennik efektu synergii w e-commerce na podstawie partnerstwa biznesowego i prostych, bezpośrednich relacji. Po godzinach fan górskich wędrówek, dwóch kółek i reportaży wydawnictwa Czarne.
Od prawie trzech lat związana z firmą AlleKurier Sp. z o.o. i projektem Wygodne Zwroty, gdzie przez długi czas wspierała zespół handlowy
w codziennej pracy. W ten sposób doskonale poznała realne potrzeby klientów oraz wyzwania, z jakimi mierzą się na co dzień. Obecnie odpowiada za wdrażanie użytkowników do nowej aplikacji – krok po kroku przeprowadza ich przez kluczowe funkcje systemu do zarządzania obsługą zwrotów, wyjaśnia, jak najlepiej wykorzystać dostępne narzędzia i pomaga dopasować panel do indywidualnego procesu zwrotów. Doskonale wie, jak ważny jest dobry start z nowym systemem – dlatego jej celem jest nie tylko przekazanie wiedzy, lecz także zbudowanie pewności w korzystaniu
z aplikacji od pierwszego dnia.
Co warto zrobić przed webinarem:
Jeszcze przed webinarem zastanów się i spisz, o co chcesz zapytać w sesji Q&A z naszymi ekspertami. Wcześniejsze przygotowanie pytań i przykładów problemów z zakresu tematyki webinaru pozwoli Ci efektywnie wykorzystać czas poświęcony na szkolenie i wyciągnąć z niego więcej.
Ważna informacja:
Webinar jest bezpłatny.
Liczba uczestników jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Link do pokoju webinaryjnego uczestnicy otrzymają mailowo w dniu wydarzenia.
Po zakończeniu webinaru osoby zarejestrowane otrzymają dostęp do nagrania. Będą go również mogli obejrzeć subskrybenci newslettera „E-commerce w Praktyce” i „Marketera+”, a także prenumeratorzy obydwu magazynów.