Temat webinaru:

Jak zorganizować proces, aby efektywniej zarządzać zwrotami i zwiększać sprzedaż

Mateusz Rębisz

Prowadzący:

Sales Manager, Wygodne Zwroty

Data:

26.06.2025

10:00

Godzina:

60 minut

Czas trwania:

Zapisz się na newsletter i weź udział w webinarze

Webinar organizowany jest wspólnie przez wydawcę „E-commerce w Praktyce” oraz partnera AlleKurier sp. z o.o. Webinar jest bezpłatny dla osób, które wyrażą zgodę na otrzymywanie informacji handlowych i marketingowych od obu w/w partnerów. Po naciśnięciu „Zapisz mnie" otrzymasz na swój adres e-mail prośbę o potwierdzenie zapisu na newsletter Grupy Marketer oraz AlleKurier Sp. z o.o. Jeśli nie potwierdzisz, Twój adres nie zapisze się w naszej bazie i nie będziesz mógł uczestniczyć w webinarze. Jeśli chcesz wziąć udział w webinarze, a nie chcesz wyrażać zgody marketingowej napisz na sklep@marketerplus.pl, aby otrzymać ofertę zakupu dostępu do webinaru. Twoje dane przetwarzane są zgodnie z naszą Polityką Prywatności.

Specjalistka ds. logistyki zwrotnej, Wygodne Zwroty

Natalia Szewczyk

Sprawne zwroty w e-commerce

+ 30 min sesji pytań i odpowiedz

O webinarze:

Zwroty w e-commerce są nieuniknione, ale nie muszą być bolesne – ani dla klienta, ani dla właściciela sklepu. W trakcie tego webinaru dowiesz się, jak zorganizować proces obsługi zwrotów, aby ograniczyć ich liczbę, zmniejszyć koszty i poprawić doświadczenie zakupowe klientów.


Zobaczysz, jak dobrze skonstruowana polityka zwrotów i efektywne zarządzanie logistyką mogą przełożyć się na większą liczbę zamówień oraz lojalność klientów. Pokażemy Ci, jakich błędów unikać, jak wdrożyć przyjazny proces oraz jak działa to w praktyce – na przykładach konkretnych wdrożeń i danych z rynku.

Czego dowiesz się podczas webinaru:

Jakie są największe wyzwania w obszarze zwrotów i jak sobie z nimi poradzić.

Dlaczego warto zadbać o przejrzystą politykę zwrotów oraz w jaki sposób ją zbudować.

Jak uprościć obsługę zwrotów, aby zmniejszyć koszty i poprawić wyniki.

Jakie rozwiązania i funkcjonalności oferuje dobry system do zarządzania zwrotami.

Co działa w praktyce – przykłady wdrożeń i dane z rynku.

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Webinar zaczyna się za:

Kto skorzysta na udziale w webinarze

Menedżerowie sprzedaży, właściciele i menedżerowie sklepów internetowych, szczególnie z branży fashion (odzież, obuwie, biżuteria etc.), sportowej i dziecięcej.

Osoby odpowiedzialne za zarządzanie magazynem
i logistyką w e-commerce, zainteresowane systemem do zarządzania zwrotami, usprawnieniem pracy
i obniżeniem kosztów

Marketerzy i pracownicy
e-commerce dbający o doświadczenie klienta.

Image Image Image

W programie webinaru:

  1. Zwroty w e-commerce – czym są, jakie generują problemy, ilu kupujących online zwraca towary.
  2. Najważniejsze powody zwrotów na przykładzie wybranych sklepów (wnioski z własnych badań).
  3. Dlaczego warto poświęcić uwagę zwrotom? Jakie są najważniejsze korzyści dla Twojego sklepu?
  4. Dobra polityka zwrotów, czyli jaka? Co robić, a czego absolutnie nie robić?
  5. Zwroty płatne czy darmowe – jakie są aktualne trendy na rynku, jeśli chodzi o płatności za zwrot?
  6. Jak przebiega wygodny dla konsumenta proces zwrotu w praktyce?
  7. Jak skutecznie zarządzać zwrotami w e-commerce? Jakie użyteczne funkcjonalności oferuje system do zarządzania obsługą zwrotów?
  8. Podsumowanie
  9. Sesja Q&A

Każdy uczestnik otrzyma dodatkowo:

prezentację w formie PDF.

Icon
Zapisz się na webinar

O prowadzących

Sales Manager w Wygodne Zwroty

Mateusz Rębisz

Specjalistka ds. logistyki zwrotnej
w Wygodne Zwroty

Natalia Szewczyk



Wieloletni praktyk sprzedaży. Od 2021 r. pracuje w firmie AlleKurier
Sp. z o.o. – wraz ze swoim zespołem jest odpowiedzialny za rozwój
i komercjalizację projektu Wygodne Zwroty (wśród klientów biznesowych znajdują się m.in. Decathlon, Venezia, Martes Sport, Wojas czy Tatuum – łącznie ponad 1500 sklepów i 2 mln zadowolonych konsumentów). Zwolennik efektu synergii w e-commerce na podstawie partnerstwa biznesowego i prostych, bezpośrednich relacji. Po godzinach fan górskich wędrówek, dwóch kółek i reportaży wydawnictwa Czarne.

Od prawie trzech lat związana z firmą AlleKurier Sp. z o.o. i projektem Wygodne Zwroty, gdzie przez długi czas wspierała zespół handlowy
w codziennej pracy. W ten sposób doskonale poznała realne potrzeby klientów oraz wyzwania, z jakimi mierzą się na co dzień. Obecnie odpowiada za wdrażanie użytkowników do nowej aplikacji – krok po kroku przeprowadza ich przez kluczowe funkcje systemu do zarządzania obsługą zwrotów, wyjaśnia, jak najlepiej wykorzystać dostępne narzędzia i pomaga dopasować panel do indywidualnego procesu zwrotów. Doskonale wie, jak ważny jest dobry start z nowym systemem – dlatego jej celem jest nie tylko przekazanie wiedzy, lecz także zbudowanie pewności w korzystaniu
z aplikacji od pierwszego dnia.

Co warto zrobić przed webinarem:

Jeszcze przed webinarem zastanów się i spisz, o co chcesz zapytać w sesji Q&A z naszymi ekspertami. Wcześniejsze przygotowanie pytań i przykładów problemów z zakresu tematyki webinaru pozwoli Ci efektywnie wykorzystać czas poświęcony na szkolenie i wyciągnąć z niego więcej.

Ważna informacja:

Webinar jest bezpłatny.


Liczba uczestników jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.


Link do pokoju webinaryjnego uczestnicy otrzymają mailowo w dniu wydarzenia.


Po zakończeniu webinaru osoby zarejestrowane otrzymają dostęp do nagrania. Będą go również mogli obejrzeć subskrybenci newslettera „E-commerce w Praktyce” i „Marketera+”, a także prenumeratorzy obydwu magazynów.

Copyrights © 2025 E-commerce w Praktyce

projekt i wykonanie

t.skoczynski