Zapisz się na webinar

Jak dostarczać to, czego klienci naprawdę szukają? Case study marki Triverna

Michał Pustuł

Prowadzący:

Chief product officer w Cube Group

Data:

11.12.2024

10:00

Godzina:

90 minut

Czas trwania:

Zapisz się na newsletter i weź udział w webinarze

Webinar organizowany jest wspólnie przez wydawcę „E-commerce w Praktyce” oraz partnera  Cube Group Spółka Akcyjna. Webinar jest bezpłatny dla osób, które wyrażą zgodę na otrzymywanie informacji handlowych i marketingowych od obu w/w partnerów. Po naciśnięciu „Zapisz mnie" otrzymasz na swój adres e-mail prośbę o potwierdzenie zapisu na newsletter Grupy Marketer oraz Cube Group Spółka Akcyjna. Jeśli nie potwierdzisz, Twój adres nie zapisze się w naszej bazie i nie będziesz mógł uczestniczyć w webinarze. W e-mailu potwierdzającym znajdziesz wszelkie dodatkowe informacje o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych.

Head of content
w Cube Group

Emilia Radecka

Skuteczna personalizacja
w e-commerce

Prelegenci:

Chief technology officer w Cube Group

Łukasz Plona

p.o. Head of SEO w Cube Group

Jacek Jurczyński

W panelu dyskusyjnym weźmie dodatkowo udział:

Chief marketing officer w Triverna

Krzysztof Dębski

Opis webinaru

Zapraszamy na inspirujący webinar „Skuteczna personalizacja w e-commerce. Jak dostarczać to, czego klienci naprawdę szukają? Case study marki Triverna”, podczas którego pokażemy, jak skutecznie łączyć SEO, content marketing oraz technologie, aby zwiększać widoczność, ruch organiczny i konwersje w e-commerce.


Eksperci z wieloletnim doświadczeniem w realizacji nagradzanych kampanii marketingowych przedstawią case study marki Triverna. Dowiesz się, jak zaprojektować strategie blogowe oparte na klastrach tematycznych, redukować koszty CPC i jednocześnie wspierać rozwój biznesu klienta. Omówimy także, jak dzięki odpowiednio dobranym słowom kluczowym i analityce mediowej personalizować ofertę i odpowiadać na realne potrzeby użytkowników.


Nie zabraknie także praktycznych wskazówek, innowacyjnych rozwiązań technologicznych oraz refleksji z panelu dyskusyjnego na temat przyszłości personalizacji. Uczestnicy otrzymają dostęp do nagrania, casebooka oraz możliwość zdobycia darmowego audytu.


Webinar skierowany jest do właścicieli firm, managerów i marketerów, którzy chcą maksymalizować efektywność swoich działań w e-commerce. Dołącz i dowiedz się, jak zyskać przewagę w dynamicznie zmieniającej się branży!

Z webinaru dowiesz się m.in.:

jak projektować strategie blogowe bazujące na klastrach tematycznych, które redukują koszty CPC i wspierają rozwój biznesu,

jak zwiększyć widoczność i ruch organiczny poprzez optymalizację struktury i treści strony – strategia SEO,

w jaki sposób technologie i analityka mediowa wspierają personalizację i efektywność działań i jak to wykorzystać.

Do kogo webinar jest skierowany:

do właścicieli średnich i dużych sklepów internetowych,

do właścicieli firm,

do menedżerów, dyrektorów i prezesów,

do marketerów.

IconIconIconIcon

Program webinaru

  1. Sytuacja wyjściowa i wyzwania w e-commerce.
  2. Strategia contentowa na przykładzie marki Triverna.
  3. Jak SEO wspiera personalizację w e-commerce.
  4. Analityka mediowa oraz transformacja podejścia do analizy i wdrożeń.
  5. Panel dyskusyjny: Personalizacja w praktyce – wyzwania i przyszłość.

Jako uczestnik webinaru otrzymasz:

nagranie z webinaru,

możliwość zdobycia jednego darmowego audytu – w trakcie spotkania,

przedpremierowy casebook.

IconIconIcon

O prowadzącym

Chief product officer w Cube Group

Michał Pustuł


Z branżą związany od 2015 r. Pierwsze kroki stawiał jako sales specialist, specjalizując się w sprzedaży usług SEO oraz PPC. W 2017 r. dołączył do Semtec, jednej z marek w portfolio Cube Group, i od tamtej pory jest związany z agencją. Zarządzał działem SEO i koordynował prace dla jednych z największych marek jak mbank czy Orkla Care. Wraz z zespołem zdobył w 2022 r. nagrodę Global Search Award za kampanię Provident.

W 2023 r.uzyskał główną nagrodę za najlepszą kampanię SEO w Performance Marketing Diamonds 2023 oraz dziewięć nominacji w Global Search Awards i European Search Awards. Obecnie pełni rolę chief product officera, w której odpowiada za interdyscyplinarne zarządzanie produktami firmy, wspieranie menedżerów produktowych oraz budowanie synergii w rozwoju oferty agencji.

O prelegentach

Head of content w Cube Group

Emilia Radecka

Chief technology officer w Cube Group

Łukasz Plona


Planuje i wdraża wielopoziomowe strategie content marketingowe. Cluster content, strategie oparte na lejku sprzedażowym, monetyzacja treści – to tylko niektóre z pasjonujących ją zagadnień. Posiada wiedzę z zakresu copywritingu i SEO, a także doskonale rozumie, jak tworzyć angażujące treści i docierać z nimi do odbiorców w różnych kanałach. Tajniki pracy przybliża w publikacjach branżowych. Z marketingiem internetowym zawodowo związana od 10 lat.

Od ponad 14 lat doradza największym firmom w Polsce, w zakresie budowania strategii marketingowych opartych na danych. Pracował m.in. dla PLL LOT, Castoramy, PKO BP,Netia, Grupy Adamed, ING czy UPC. W K2 Media odpowiadał za rozwój własnej platformy zarządzania danymi, poszerzanie kompetencji programatycznych oraz integrację usług data-driven. Łączy wiedzę z zakresu mediów i technologii i szuka innowacyjnych modeli działania,które pozwolą realizować cele sprzedażowe obecnych klientów, jak Carrefour czy GrupaDanone. Nadzorował pracę kilku zespołów, w tym SEM, Programmatic, BusinessIntelligence, Social Ads. Doświadczenie zdobywał m.in. domu mediowym Value Media, gdzie jako head of SEM, a następnie dyrektor ds. technologii specjalizował się w kampaniach performance dla takich marek jak Tchibo, TUI czy Media Expert. W 2013 r.został certyfikowanym Trenerem Google AdWords. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją w marketingu internetowym. W Cube Group rozwija obszar technologii i analityki, wdrażając innowacyjne rozwiązania w celu poprawy wyników kampanii.

W Cube Group zajmuje się tworzeniem i implementacją holistycznych strategii SEO. Na co dzień pracuje dla największych klientów agencji. Od 11 lat jest zawodowo związany z branżą, z czego ponad dwa lata pracował jako SEO leader w Cube i koordynował zespół kilku specjalistów. Posiada duże doświadczenie w pracy w wymagających branżach, takich jak finanse czy medycyna. Współpracował z firmami InviMed, Sodexo czy Polpharma. Obecnie jako head zarządza działem SEO, koordynuje prace dla największych marek w Polsce oraz kieruje zespołem R&D SEO, który opracowuje autorskie narzędzia i procesy poprawiające widoczność klientów. Prywatnie jest miłośnikiem elektrycznych longboardów i zielarzem z wykształcenia.

p.o. Head of SEO w Cube Group

Jacek Jurczyński

Ważna informacja:

Liczba uczestników webinaru jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.


Link z plikiem do pokoju webinaryjnego uczestnicy otrzymają mailowo w dniu webinaru.


Po zakończeniu webinaru osoby zarejestrowane otrzymają dostęp do nagrania. Będą go również mogli obejrzeć subskrybenci newslettera „E-commerce w Praktyce” i „Marketer+”.

Copyrights © 2024 E-commerce w Praktyce

projekt i wykonanie

t.skoczynski