Temat webinaru:

Jak budować przewagę konkurencyjną przez rozwój nowych kanałów sprzedaży

Maksymilian

Grzymała-Sojecki

Prowadzący:

Key account manager

w Unite / Mercateo Polska

Data:

27.11.2024

10:00

Godzina:

60 minut

Czas trwania:

Zapisz się na newsletter i weź udział w webinarze

Webinar organizowany jest wspólnie przez wydawcę „E-commerce w Praktyce” oraz partnera  Mercateo Polska sp. z o.o. Webinar jest bezpłatny dla osób, które wyrażą zgodę na otrzymywanie informacji handlowych i marketingowych od obu w/w partnerów. Po naciśnięciu „Zapisz mnie" otrzymasz na swój adres e-mail prośbę o potwierdzenie zapisu na newsletter Grupy Marketer oraz Mercateo Polska. Jeśli nie potwierdzisz, Twój adres nie zapisze się w naszej bazie i nie będziesz mógł uczestniczyć w webinarze. W e-mailu potwierdzającym znajdziesz wszelkie dodatkowe informacje o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych.

Supplier manager

w Unite / Mercateo Polska

Krzysztof Lachowski

Potencjał rynku B2B w Polsce.

O webinarze:

Sprzedaż internetowa stała się już codziennością. Korzystanie z różnych portali i tworzenie własnych sklepów internetowych to niektóre znane formy sprzedaży na rynku konsumenckim. Ale pojawiają się pytania: Co dalej? Jakie są koszty, a jaka jest rentowność? Jak to policzyć i na jakie rozwiązania się zdecydować?


Wraz z postępującą transformacją cyfrową przedsiębiorstwa otwierają się na nowe kanały sprzedaży na rynku biznesowym. Platformy e-procurement oraz marketplace’y kierujące się wysoką etyką biznesową, zgodną z wymogami ESG, zyskują na znaczeniu i umożliwiają dotarcie do klientów biznesowych.


Potencjał rynku B2B stoi otworem dla firm. Na co należy zwrócić uwagę chcąc efektywnie prowadzić sprzedaż w tym sektorze oraz jak mądrze dobrać korzystne i przyszłościowe rozwiązania? Czym różnią się platformy e-procurement B2B od ich odpowiedników B2C i z jakim asortymentem firmy mają szansę odnieść tam sukces? Poznaj najważniejsze aspekty sprzedaży business-to-business z perspektywy dostawcy i klienta.

Czego się dowiesz podczas webinaru:

jaki potencjał sprzedażowy kryje się w polskim sektorze B2B,

jaki jest profil zakupowy klientów B2B w Polsce,

jak firmy będą w najbliższych latach rozwijać swoje strategie zakupowe, co zmieni transformacja cyfrowa i co to oznacza dla dostawców,

jaką funkcję pełnią platformy e-procurement i marketplace’y w dużych organizacjach,

jak zwiększać sprzedaż (nie tylko online) i jednocześnie zredukować nakład pracy,

jak wybierać partnera biznesowego, aby stworzyć długofalową współpracę opartą na jasnych zasadach i pewności finansowej,

w jaki sposób platforma Unite umożliwia dotarcie do klientów korporacyjnych z jedną umową i jednym katalogiem produktowym,

które katalogi mają największe szanse na sukces, odpowiadając na potrzeby zakupowe przedsiębiorstw.

Do kogo webinar jest skierowany:

menedżerów sprzedaży

dyrektorów handlowych

właścicieli firm sprzedażowych

ImageImageImage

W programie:

  1. Potencjał rynku B2B w Polsce.
  2. Profil klienta B2B i narzędzia zakupowe wykorzystywane w dużych firmach.
  3. Wyzwania i trudności w sprzedaży online.
  4. Korzyści z dywersyfikacji kanałów sprzedaży.
  5. Platforma Unite, czyli jak dotrzeć do klientów korporacyjnych z jedną umową i jednym katalogiem produktowym.
  6. Q&A.

O prowadzących

Key account manager

w Unite / Mercateo Polska

Maksymilian Grzymała-Sojecki

Supplier manager

w Unite / Mercateo Polska

Krzysztof Lachowski



Działa w branży B2B od 2016 r. Jest pasjonatem nowoczesnych rozwiązań zakupowych. Jego doświadczenie w pracy z różnorodnymi platformami zakupowymi oraz zaangażowanie w rozwój sektora e-procurement pozwalają mu doskonale rozumieć potrzeby i oczekiwania klientów. Obecnie koncentruje się na optymalizacji procesów zakupowych oraz budowaniu trwałych relacji biznesowych z kluczowymi klientami Unite.

Supplier manager w Unite / Mercateo PolskaW Mercateo Polska od 2019 roku. Ma bogate doświadczenie na rynku zarówno polskim, jak i zagranicznym. Doradza dostawcom, skupiając się na budowaniu długotrwałych relacji biznesowych. Prywatnie entuzjasta długodystansowych wędrówek i pasjonat geopolityki.

Ważna informacja:

Liczba uczestników webinaru jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.


Link z plikiem do pokoju webinaryjnego uczestnicy otrzymają mailowo w dniu webinaru.


Po zakończeniu webinaru osoby zarejestrowane otrzymają dostęp do nagrania. Będą go również mogli obejrzeć subskrybenci newslettera „E-commerce w Praktyce” i „Marketer+”.

Copyrights © 2024 E-commerce w Praktyce

projekt i wykonanie

t.skoczynski