Temat webinaru:
Maksymilian
Grzymała-Sojecki
Prowadzący:
Key account manager
w Unite / Mercateo Polska
Data:
Godzina:
Czas trwania:
Zapisz się na newsletter i weź udział w webinarze
Supplier manager
w Unite / Mercateo Polska
Krzysztof Lachowski
O webinarze:
Sprzedaż internetowa stała się już codziennością. Korzystanie z różnych portali i tworzenie własnych sklepów internetowych to niektóre znane formy sprzedaży na rynku konsumenckim. Ale pojawiają się pytania: Co dalej? Jakie są koszty, a jaka jest rentowność? Jak to policzyć i na jakie rozwiązania się zdecydować?
Wraz z postępującą transformacją cyfrową przedsiębiorstwa otwierają się na nowe kanały sprzedaży na rynku biznesowym. Platformy e-procurement oraz marketplace’y kierujące się wysoką etyką biznesową, zgodną z wymogami ESG, zyskują na znaczeniu i umożliwiają dotarcie do klientów biznesowych.
Potencjał rynku B2B stoi otworem dla firm. Na co należy zwrócić uwagę chcąc efektywnie prowadzić sprzedaż w tym sektorze oraz jak mądrze dobrać korzystne i przyszłościowe rozwiązania? Czym różnią się platformy e-procurement B2B od ich odpowiedników B2C i z jakim asortymentem firmy mają szansę odnieść tam sukces? Poznaj najważniejsze aspekty sprzedaży business-to-business z perspektywy dostawcy i klienta.
Czego się dowiesz podczas webinaru:
jaki potencjał sprzedażowy kryje się w polskim sektorze B2B,
jaki jest profil zakupowy klientów B2B w Polsce,
jak firmy będą w najbliższych latach rozwijać swoje strategie zakupowe, co zmieni transformacja cyfrowa i co to oznacza dla dostawców,
jaką funkcję pełnią platformy e-procurement i marketplace’y w dużych organizacjach,
jak zwiększać sprzedaż (nie tylko online) i jednocześnie zredukować nakład pracy,
jak wybierać partnera biznesowego, aby stworzyć długofalową współpracę opartą na jasnych zasadach i pewności finansowej,
w jaki sposób platforma Unite umożliwia dotarcie do klientów korporacyjnych z jedną umową i jednym katalogiem produktowym,
które katalogi mają największe szanse na sukces, odpowiadając na potrzeby zakupowe przedsiębiorstw.
Do kogo webinar jest skierowany:
menedżerów sprzedaży
dyrektorów handlowych
właścicieli firm sprzedażowych
W programie:
O prowadzących
Key account manager
w Unite / Mercateo Polska
Maksymilian Grzymała-Sojecki
Supplier manager
w Unite / Mercateo Polska
Krzysztof Lachowski
Działa w branży B2B od 2016 r. Jest pasjonatem nowoczesnych rozwiązań zakupowych. Jego doświadczenie w pracy z różnorodnymi platformami zakupowymi oraz zaangażowanie w rozwój sektora e-procurement pozwalają mu doskonale rozumieć potrzeby i oczekiwania klientów. Obecnie koncentruje się na optymalizacji procesów zakupowych oraz budowaniu trwałych relacji biznesowych z kluczowymi klientami Unite.
Supplier manager w Unite / Mercateo PolskaW Mercateo Polska od 2019 roku. Ma bogate doświadczenie na rynku zarówno polskim, jak i zagranicznym. Doradza dostawcom, skupiając się na budowaniu długotrwałych relacji biznesowych. Prywatnie entuzjasta długodystansowych wędrówek i pasjonat geopolityki.
Ważna informacja:
Liczba uczestników webinaru jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Link z plikiem do pokoju webinaryjnego uczestnicy otrzymają mailowo w dniu webinaru.
Po zakończeniu webinaru osoby zarejestrowane otrzymają dostęp do nagrania. Będą go również mogli obejrzeć subskrybenci newslettera „E-commerce w Praktyce” i „Marketer+”.