Temat webinaru:

Nie tylko Amazon, dowiedz się, jak sprzedawać na 30 wiodących marketplace'ach

Rafał Zakrzewski

Prowadzący:

CEO Digitree Group

Data:

13.05.2021

10:00

Godzina:

60 minut (wykład + sesja Q&A)

Czas trwania:

Zapisz się na bezpłatny webinar

Po naciśnięciu „Zapisz mnie" otrzymasz na swój adres e-mail prośbę o potwierdzenie zapisu na webinar. Jeśli nie potwierdzisz, Twój adres nie zapisze się w naszej bazie i nie będziesz mógł uczestniczyć w webinarze. W e-mailu potwierdzającym znajdziesz wszelkie dodatkowe informacje o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych.

Head of New Business Marketplaceme.com

Krzysztof Murzyn

O webinarze:

Marketplace’y to ponad 50% rynku e-commerce, a prognozy wskazują, że w 2023 roku ich udział wzrośnie o kolejne 25%. Dziś, nie da się budować strategii sprzedaży z pominięciem tego kanału w swoich planach. Jeśli jesteś producentem, wystarczy, że ktoś zaoferuje tam Twoje produkty, a Ty, wyłączony z koordynowania tego procesu, będziesz miał dużo do stracenia. Jeżeli prowadzisz swój własny e-commerce, to marketplace’y staną się oknem na świat dla Twojego e-biznesu.

Podczas webinarium dowiesz się m.in.:

co oznacza wejście Amazon dla biznesów w Polsce oraz jakie są trendy w e-commerce na najbliższe miesiące i lata,

jakie możliwości dla biznesów dają marketplace’y,

na czym polega kompleksowość platformy ChannelEngine,

jak zaplanować strategię wejścia w kanał marketplace,

co możesz zrobić, żeby wpływać na wzrost sprzedaży,

co oznacza "Customer First" w praktyce i jak o niego zadbać na przykładzie Amazon,

krok po kroku - case study wprowadzenia firmy na nowy Marketplace.

Do kogo webinar jest skierowany:

e-commerce managerowie

właściciele e-sklepów

producenci

W programie:

  1. trendy i prognozy rynku e-commerce w Polsce i za granicą
  2. co dla biznesu oznacza wejście Amazon na polski rynek
  3. marketplace’y – dla kogo i dlaczego warto
  4. strategia wejścia w kanał marketplace
  5. ChannelEngine, jako najbardziej kompleksowa platforma sprzedażowa
  6. marketplace’y vs D2C
  7. budowa przewagi konkurencyjnej na przykładzie sprzedaży na Amazon
  8. sprzedaż zagraniczna w praktyce - formalności prawne i rozliczenia
  9. najczęstsze wyzwania sprzedaży na marketplace i jak się na nie przygotować

O prowadzących

CEO Digitree Group

Rafał Zakrzewski,

Head of New Business Marketplaceme.com

Krzysztof Murzyn,

Z wykształcenia politolog, absolwent UMK w Toruniu, który dodatkowo posiada tytuł MBA RotterdamSchool of Management/GFKM Gdańsk. Zawodowo Rafał Zakrzewski związany był z Procter&Gamble,gdzie w latach 2004-2015 zajmował różne stanowiska menadżerskie w dziale sprzedaży kanału nowoczesnego, profesjonalnego oraz trade marketingu, pracując z takimi markami jak Oral-B czyHead&Shoulders. W P&G zdobywał również pierwsze doświadczenia międzynarodowe zarządzając rozwojem kategorii Oral Care dla obszaru CEEMEA. W 2015 roku przeszedł do Irlandzkiego koncernu Glanbia jako Country Manager odpowiedzialny za Polskę, następnie zarządzał całością regionu Europy Środkowej, a od 2017 roku strategicznym dla Glanbii regionem Niemiec, Benelux-u, Austrii i Szwajcarii. Odpowiedzialny był za restrukturyzację i budowę regionalnych kompetencji i narzędzi w zakresie e-commerce oraz digital marketingu. Swoje doświadczenie wykorzystywał również w branży reklamowej, wspierając rozwój firmy Metromedia Polska oraz w branży konsultingowej, gdzie współpracował z Global Strategy Poland - włoską firmą specjalizującą się w konsultingu strategicznym. W sierpniu 2020 roku objął stanowisko Prezesa Zarządu Digitree Group S.A.

Doświadczony manager w zakresie sprzedaży, digital marketingu i e-commerce. Od 15 lat związany zbranżą internetową, gdzie jako konsultant e-biznesu uczestniczył w największych wdrożeniach platform e-commerce i procesach transformacji cyfrowej przedsiębiorstw. Specjalista w zakresie nowoczesnych modeli biznesowych wykorzystujących kanały elektroniczne i różne modele angażowania swoich odbiorców. Jako manager zarządzał zespołem sprzedaży platform i rozwiązań e-commerce w ramach jednej z największych technologicznych firm specjalizujących się w rozwiązaniach wspierających nowoczesną sprzedaż. Jako absolwent Politechniki Wrocławskiej i Szkoły Trenerów Biznesu był wykładowcą wielu kursów o tematyce cyfrowego marketingu i sprzedaży. Od wielu lat obserwuje zmiany zachodzące na rynkach e-commerce i pomaga swoim klientom na realizację planów rozwoju z wykorzystaniem nowoczesnych platform sprzedaży w tym Amazon i Allegro.

Ważna informacja:

Liczba uczestników webinaru jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.


Link z plikiem do pokoju webinaryjnego uczestnicy otrzymają mailowo w dniu webinaru.


Po zakończeniu webinaru osoby zarejestrowane otrzymają dostęp do nagrania. Będą go również mogli obejrzeć subskrybenci newslettera „E-commerce w Praktyce” i „Marketer+”.

Copyrights © 2021 E-commerce w Praktyce

projekt i wykonanie

t.skoczynski